четвер, 6 червня 2019 р.

Усі діти – письменники і казкарі


Не зважаючи на те, що сьогодні ми живемо у час високих технологій, комп’ютерів, Інтернету, айфонів – значення книги у нашому житті неоціненне. Книга допомагає в навчанні, збагачує знаннями, розвиває мислення і фантазію, народжує мрії та вчить, як їх здійснити і, звичайно, спонукає до написання власних творів. Не вірите? Переконайтесь в цьому самі, прочитавши казки, оповідання, цікаві історії, листи до літературних героїв від найменших друзів нашої бібліотеки – учнів Долинського науково-академічного ліцею «Інтелект».

Золота бджола
У маленькому селі жив собі старий пасічник. Було у нього десять вуликів i вci вони мали добрі бджолині СІМ’Ї. Матка відкладала яйця, а бджоли збирали мед. Найбільша гордість старого пасічника – восьмий вулик. Був він сильний i медоносний. Та останнім часом цей вулик дуже збіднів, став безпомічним, а матка відклала останнє яйце. Через деякий час із яйця вилупилась звичайна п’ятиока бджілка, але покрита золотом. Пасічник, звісно, зрадів, але знав, що життя цієї бджілки не довге, тільки два місяці. Та цi два місяці пролетіли як два дні. Але вулик за цей час встиг відновитися. Залишився один день i золота бджілка мала попрощатися зi світом. Цей день був дуже сумним, бджола вилетіла з вулика останній раз. Та раптом до її домівки підійшла чужа людина. Золотій бджолі не залишалося нічого іншого, як захистити свою домівку. Вона напала на людину, укусила її i за одну секунду загинула. Цей день запам’ятається назавжди  бджолам, яких вона захистила.      
Яринка Паньків

Єдиноріг Елів
У казковому лici, повному дивовижних істот та міфічних тролів, жила єдиноріг на ім’я Елів. Була вона доброю та дружелюбною.
Якось гуляючи зі своїми друзями по лісу, почула голосний плач. Звірята хутко пoбiгли на звук. Там вони побачили зайчика Джо, у якого застрягла лапка між камінням. Друзі врешті-решт допомогли визволитись зайчику. За таку поміч Джо запросив рятівників у гocтi на чай з морквяним тортом. Вони смачно поїли, а потім усі разом пішли гуляти казковим лісом.
Вероніка Целіщева

Лист до Беккі
Привіт, Беккі! Мене звати Вероніка. Мені скоро виповниться 11 років. Я проживаю в чудовому місті Долина. Моя сім'я складається з татуся, матусі i молодшого братика. Я прочитала історію про твого друга Тома. Мені все дуже сподобалося, особливо багате на пригоди дитинство.
Хочу сказати, що у нас є дещо спільне. Я також маю довге золотисте волосся, яке полюбляю заплітати в косу. Люблю активно відпочивати, їздити в гори, кататися на конях, гратися з подружками. Дуже б хотіла зустріти такого ж справжнього друга, яким є  для тебе Том.
Надзвичайно  зворушила історія про те, як ви заблукали в печері, де Том  піклувався і оберігав тебе.  А ще він подарував Toбi братчики…це так романтично!
Дорога Беккі, я закінчую свого листа i сподіваюся на відповідь, де Ти більше розкажеш про свої інтереси, хобі. Прошу передати вітання Тому Сойеру.  Я з нетерпінням чекатиму Вас у гocтi!
Всього найкращого!
З повагою Вероніка Целіщева

Привіт,Томе Сойєре!
З великою любов'ю та неймовірним захопленням пишу Тобі декілька слів. Ти з’явився у моєму житті випадково, після того, як до моїх рук потрапила чарівна книга Марка Твена про незвичайні пригоди дванадцятирічного хлопчика. А я так люблю поринати у цікавий і захоплюючий світ пригод! Та, мабуть, я не розв’язала б клубок труднощів, що сталися із тобою: фарбування паркану, свідок бійки на цвинтарі, суд, блукання в печері разом з Беккі Тетчер… А Тобі все під силу, бо Ти – спритний, кмітливий, безкорисливий, мужній і добросердний. Пригадую, як Ти абсолютно безкорисливо врятував від незаслуженої петлі безпорадного п’яницю Мефа Поттера й не побоявся при цьому накликати на себе гнів Індіанця Джо. На мою думку, це героїчний вчинок, який заслуговує похвали.
Тому хочу обдарувати Тебе приємними словами. Ти мужній і розумний, везучий і кмітливий, наполегливий і щирий, сміливо шукаєш вихід у скрутних ситуаціях, Ти – джентльмен (береш на себе провину Беккі — дівчинки, до якої ніяково намагаєшся залицятися, і витримуєш прочуханку вчителя). Можу продовжувати називати Твої чесноти, але боюся, щоб Ти не зазнався.
Я  пишаюся Тобою,  бо Ти ставишся з любов’ю до інших, обдаровуючи їх дорогоцінними коштовностями – щирістю та безкорисливістю. Скажу Тобі по секрету: я б хотіла, щоб мені доля подарувала такого друга, який не залишить у біді і життя розмалює веселковими кольорами.
Щиро переконана, що про Твої неймовірні пригоди ще прочитає багато допитливих дітей.
З повагою шанувальниця пригод
Софія Федорів

Опис Полліанни
Полліанна – це 11 - річна дівчинка з добрим та люблячим серцем. У неї руденьке волосся, великі голубі очі,  ластовиння на обличчі. У дівчинки була чудова сім'я. Та коли вона була ще маленькою, її матуся померла. Через кілька років помер i батько. Опікуватися Полліанною стала мамина сестра, тітка Поллі.
Героїня була веселою, балакучою, розумною та дуже товариською дівчинкою. Її доброта та милосердя перевершували все. Ще змалечку батько вчив її у всьому бачити радість, позитив.
Meне  зворушив той епізод, коли у подарунок дівчинці прислали замість ляльки милиці. Вона засмутилась, але, пригадавши татові поради, зраділа подарунку.

Полліанна в 21 столітті
Полліанна живе у мальовничому місті Долина. Їй 11 років. Вчиться вона у ліцеї «Інтелект». Полліанна є дуже здібна до науки дитина. Ще з дитинства батько привчив дівчинку ходити до церкви i дякувати Богові за прожиті дні.
У неї є багато друзів, яких  вона готова  підтримати та порадувати в скрутну хвилину. Мама  і тато дівчинки померли,  не залишивши їй нічого. Але саме тато відіграв велику роль  в житті Полліанни, навчивши її одній гpi. Вона називається «Добре – Погане» і мета цієї гри – навчити дітей відрізняти хорошу поведінку від поганої. Гарна поведінка  приносить радість та здоров'я, а погане поводження може призвести до нещасть та хвороб.
Живе дівчинка у своєї тітки Поллі, яка спочатку не дуже любила свою небогу, але з часом поміняла свою думку.
Дівчинка відвідує різні секції з фізичної культури, часто ходить в бібліотеку, де читає багато книг. Влітку полюбляє їздити в гори, кататись на роликах та скейті. Тож дівчинка росте доброю, розумною та щирою дитиною.
Полліанна має багато друзів, а я є однією з них.

Немає коментарів:

Дописати коментар